utorok 2. septembra 2014

Keep U warm

















Už asi týždeň studené ruky, po lete, ktoré ani moc nebolo, zostal akýsi šarkaní chvost miznúci v lufte ---
takáto voda prináša hrdzu, z letných hostí sú dažďom rozmočené tváre v okoloidúcom autobuse mieriace do teplejších krajín -- ale mňa to teší, jeseň je moje ročné obdobie a v hlave si usporiadavam zoznam všetkých tých vecí, na ktoré sa teším (a že ich je) 

-vo vrecku červeného sekáčového kabáta z medzivojnového obdobia tabuľka horkej čokolády a pár guličiek jarabiny-

fotky sú z jesenného výletu do Švédska z pred pár rokov, je v nich veľa septembrového tepla a zemitej vône a v tomto čase sa k nim rada vraciam, tak snáď vám budú také príjemné ako mne

9 komentárov:

  1. nádherné fotky, spousta z nich působí tak abstraktně, fakt paráda :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Krása. Opravdu z tvých fotek sálá teplo, radost se na ně dívat. V dnešním chmurném dni mi zvedly náladu :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. nieto fotky su presne dôvod prečo som sa narodila na jeseň a prečo milujem tento čas :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. juj, narodeniny na jesen, to by sa mi pacilo, spravila by som si narodeninovy tekvicovy kolac a vsetko vyzdobila sipkami:) ale aj v juni su fajn, sampanske+jahody:)

      Odstrániť
  4. krasne fotky, clovek sa hned viac tesi na jesen:)

    Pozyvam na koncoletnu SKIN IN BLOSSOM giveaway, tu: http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2014/08/koncoletna-skin-in-blossom-giveaway.html

    OdpovedaťOdstrániť
  5. deštěm rozmočené tváře jsou nádherné
    krásně tvoříš,
    a děkuji Ti moc, moc mě to těší :)

    OdpovedaťOdstrániť