nedeľa 8. marca 2015

Tulipány, komíny!

Mesiac kníh a potulky online antikvariátmi, radosť z balíčkov v schránke v hnedom papieri--- (mám rada aj potulky reálnymi antikvariátmi, ale odkedy mi knižný pán odmietol predať veľmi vytúženú knižku lebo by sa mu zrútila hromada kníh, kebyže s ňou manipuluje, tak v online antikvariátoch snáď nič na nikoho nepadá, len tie knihy do mojej schránky.) 

Posledné jari som si zvykla požičiavať Cummingsove Tulipány a komíny, v tých básňach je niečo priezračné, ľahké a nástojčivé zároveň, asi ako modrosť okolo šiestej večer, rozkvitajúci zlatý dážď a roztržitá existencia v strieborných poltopánkach. No a teraz ich vďaka ČierneNaBielom konečne mám, svoje personálne tulipány aj komíny, už len na ne vyliezť - na tie komíny - a hompálať nohami v strieborných poltopánkach--- hoci čím som staršia, tým viac sa bojím, tým viac sa uspokojím aj s tulipánmi bez komínov. Od budúceho týždňa však nastupujem ako biblioterapeut, čo znamená terapeut využívajúci pri práci knihy, aj to je tak trochu cesta na komín, bude to asi dobrodružné a teším sa na to.

2 komentáre:

  1. Jsi inspirativní, v pondělí běžím do knihovny. :) Spící kočka mezi knihami, má to příběh.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Kocur je unaveny z tolkeho literarna, lev kniznych salonov. Dufam, ze vylet do kniznice bol prinosny, ja si vzdy vravim, ze aj ked na nic nenatrafim, je prijemne stracat sa medzi regalmi s knihami.

      Odstrániť