sobota 1. februára 2014

Fresh February

Tak som sa obávala januára a je preč, taký mesiac má vlastne krátky život. Hodila som v ňom prvú snehovú guľu, smiešne sa pošmykla na ľade, zmúdrela o jedno skúškové, opäť spávala v noci a vstávala ráno, nespávala a množstvá písmen zapíjala slušným množstvom bielej aj čiernej kávy. Posledný január rozhodne patril medzi tie zvláštne dni, keď sa nič nedarí a galéria/Karmína/kabinet/... sú zo záhadných príčin zatvorené, v punči nie je ani štipka alkoholu a treba zaliezť domov , do nory, alebo do kina na 4-hodinový večer s Nymfomankou. Taká sála plná ľudskej masy vydávajúcej rôzne zvuky, produkujúcej teplo a a vydýchávajúcej vzduch  dodá filmovému zážitku ešte špecfický rozmer KKZ (kolektívneho kultúrneho zážitku) a bonusom je potom vyjsť von, nadýchnuť sa a mať naďalej taký ten pocit, že ste ešte stále vo filme (alebo že si ten film vo vás žije ďalej svojim životom. A inak bola to tak trochu drsná Amélia z Montmartru, bez šťastného konca...)

"...v zime vidieť duše stromov" ...a čo duše ľudí? Možno paradoxne, ale v tomto monochromatickom období vrstvenia všetkého možného v snahe termo-izolovať sa od okolitého sveta sa mi ľudské tváre, duše, zdajú o to viac odhalené. 

(Aby nebolo čiernej a bielej príliš, posledná fotka sa svojvoľne rozhodla byť sépiová)

6 komentárov:

  1. Ta druhá fotka je super! Líbí se mi jak ten obličej vystupuje ze sněhu. Povedený.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. čudujem sa, že ste mali toľko snehu na gule. inak možno súhlasím s dušami, v zime mi vždy tak mrzne ksicht, že sa usmievam a tečie mi sopeľ aj z uší a mám napuchnuté červené prsty a vyschnuté oči, myslím, že to som fakt ja ako taká, nech to znie akokoľvek hrozivo. a fotka prvá!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. :) snehu mali, ale asi len jeden den, teraz je to skor na vrh mokrou hmotou... hehe a inak presne popisujes ten fenomen co nazyvam "zimne tvare", take tie stiahnute, chladom vyslahane az vycerene:)...ale zas krasne ked sa v teple zacnu rozmrazovat a nadobudat uvolnenejsi vyraz

      Odstrániť
  3. já už bych taky chtěla mít zkouškový za sebou. hlavně klauzury... vybrala sem si takovou blbinu, až bych brečela (další tečky)
    a vlastně sem letos nikoho nezkoulovala, nepostavila sněhuláka, nedělala andělíčky, ... možná se dočkám ještě v létě, anebo ne, snad mě to nepřešlo
    je to příjemný a jemňoučký a hlavně čtverec ))

    OdpovedaťOdstrániť